Thursday, February 26, 2009

Dah Lama tak Bertenet...


Salam semua....dah lama aku x bertenet...klu ku tenet pun byk dok layan youtube & chatting jer...kebelakangan ni malas nak jenguk2 multiply ker,ekawan ker,ape2 je ler....x tahu dah apa perkembangan kawan2..tahu2 ada yg dah g Singapore huhuhu... Sedar2 pakat2 berblog bagai....aku pun mcm semangat balik nak berblog2 ni ehheheheh Klu ada kekurangan tu minta maaf ler...aku ni bkn byk ide & pandai nak berblog2 ni.. Copy & paste aku pandai ler..tu pun klu rajin ler heheeh.. Pada kawan2 aku x lupa hangpa semua.. SEmua yg aku kenal masih dlm ingatan... Semoga semuanya berada dlm keaadaan sihat & ceria2 selalu...

6 comments:

  1. Salam Pagi Jumaat. yeaa.. slamat berblogging kat blogspot plak kte eakkk

    ReplyDelete
  2. salam apai...mana bahulunye...

    ReplyDelete
  3. samala kite kat sini pun tak pandai nak berblog...
    suka2 jek...
    anyway, selamat berblogging...
    huhuhu

    ReplyDelete